Zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwania? Produkt wygląda inaczej niż na stronie? Przepraszamy, że zamówienie nie zostało zrealizowane tak jak by sobie Państwo życzyli. Postaramy się aby reklamacja przebiegła łatwo i przyjemnie – zaczynamy!
W wyjątkowych sytuacjach, kiedy wartość reklamowanego produktu jest niższa niż koszty wysyłki i nie będą Państwo chcieli odsyłac towaru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@elnino-parfum.pl. Rozstrzygniemy takie przypadki indiwidualnie i postaramy się o najkorzystniejsze rozwiązanie.
Na początek proszę wybrać czy będzie to reklamacja (produkt jest wadliwy lub uszkodzony) czy odstąpienie od umowy (produkt jest w porządku ale po prostu chcą go Państwo zwrócić). W następnym kroku poprosimy o informacje i dane, które pozwolą nam przeprowadzić proces reklamacji jak najszybciej. Na końcu pojawi się numer zgłoszonej reklamacji lub odstąpienia od umowy.
Zaczynamy. Proszę wybrać sposób zwrotu.
Zamówienia, które nie zostały jeszcze odesłane z magazynu lub są w trakcie doręczenia, nie mogą być anulowane poprzez formularz na stronie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 22 204 37 56 lub e-mailem info@elnino-parfum.pl.
Tutaj możesz przeczytać więcej o warunkach reklamacji w naszym sklepie. Szukasz dokładnych informacji o odstąpieniu od umowy? Te znajdziesz w regulaminie.