Po raz pierwszy świat usłyszał o równie tajemniczym co czarującym agencie specjalnym 007 w 1953 roku wraz z ukazaniem się powieści Iana Fleminga pt. „Casino Royale”, będącej pierwszą częścią całej 12-tomowej serii.
Prawdziwą sławę agent ten zyskał jednak dzięki serii filmów będących częściowo ekranizacjami a częściowo kreatywnymi adaptacjami ich pierwowzorów literackich. W ponad dwudziestu filmach w role słynnego agenta do spraw specjalnych wcieliło się dotąd dziewięciu cenionych aktorów. O tym, że filmy a wraz z nimi agent 007 stały się swego czasu kultowymi świadczy fakt, że decyzje o obsadzeniu głównej roli były każdorazowo żywo publicznie dyskutowane, a otrzymanie takiej propozycji przez aktora miało i ma charakter swoistego prestiżowego wyróżnienia. Winny temu jest fakt, że tytułowy agent James Bond 007 jest aktorskim wyzwaniem, gdyż uosabia wizerunek niezwykle atrakcyjnego i inteligentnego mężczyzny, pełnego humoru i wigoru, imponująco sprawnego fizycznie i chętnie korzystającego z nowinek technicznych oraz wreszcie któremu uczucie strachu jest z zasady obce(!).
Do wizerunku takiego właśnie wszechstronnego bohatera odnosi się kreacja serii perfum James Bond 007, która została wylansowana stosunkowo niedawno, w 2012 roku, dzięki współpracy Procter&Gamble oraz znanego na całym świecie szwajcarskiego producenta perfum: Givaudana. Ten męski perfum ukazał się punktualnie z okazji 50-tej rocznicy narodzin agenta 007 czyli momentu ukazania się pierwszej powieści. Perfumy zostały okrzyknięte najbardziej niebezpiecznym i eleganckim zapachem na świecie przez Magazyn GQ. Jak dotąd seria obejmuje cztery linie męskie: „Signature”, „Ocean Royale”, „Quantum” i złotą edycje limitowaną oraz damską linie o nazwie „007 For Woman”. Charakterystyczne dla serii są flakony o klasycznym kształcie i niepowtarzalnej drobnej ziarnistej strukturze na ich powierzchni.
Widniejące na prominentnym miejscu na perfumach logo 007 jest nie tylko częścią ich nazwy, to także słynny znak rozpoznawczy wykreowany na potrzeby filmowych wersji historii o agencie. Choć w przeciągu minionych lat zmieniał się styl zgrabnych cyfr główny pomysł projektu Josepha Caroffa z 1962 roku pozostał niezmiennie ten sam: odpowiednio do sensacyjnego charakteru serii w logo umiejętnie został wpisany symbol pistoletu.
więcej
Używamy plików cookies i podobnych technologii niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, a także do celów analizy ruchu i ruchu oraz personalizacji treści i reklam. Udostępniamy informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom reklamowym i analitycznym. Wybierając opcję „Akceptuj wszystko“, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie wszystkich opcjonalnych rodzajów plików cookie do wyżej wymienionych celów. W „Ustawieniach plików cookie“ można zarządzać lub blokować poszczególne rodzaje plików cookie. Mogą Państwo również odmówić przetwarzania nieobowiązkowych plików cookie. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w Ochrona danych osobowych.
Ustawienia przetwarzania plików cookie
Jak każda inna strona internetowa, nasza strona może przechowywać lub pobierać informacje, w szczególności w formie plików cookie z Twojej przeglądarki. Są one wykorzystywane głównie po to, aby strona działała zgodnie z oczekiwaniami, ale pomagają nam również udoskonalać naszą ofertę. Informacje te mogą dotyczyć Ciebie, Twoich preferencji lub Twojego urządzenia. Informacje zebrane w ten sposób zazwyczaj nie identyfikują bezpośrednio użytkownika, ale jesteśmy w stanie zapewnić bardziej spersonalizowane doświadczenia podczas odwiedzania naszej witryny. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie każdej kategorii plików cookie na naszej stronie. W każdej chwili możesz odwołać się do tego ustawienia, korzystając z linku w stopce strony. Możesz nie zgodzić się na przetwarzanie danych. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w Ochrona danych osobowych.
Techniczne pliki cookies
Zawsze aktywne
Techniczne pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony i wszystkich podstawowych funkcji, takich jak bezpieczeństwo, logowanie, wybór języka, przechowywanie produktów w koszyku czy zapisywanie ustawień prywatności. Z tego powodu techniczne pliki cookie nie mogą być indywidualnie deaktywowane lub aktywowane. Możesz wpłynąć na ich przetwarzanie poprzez dostosowanie ustawień swojej przeglądarki, ale może to spowodować nieprawidłową funkcjonalność strony.
Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookie pozwalają nam analizować ruch na stronie w celu jej optymalizacji. Korzystamy z narzędzi stron trzecich, takich jak Google Analytics, które przetwarzają dane uzyskane za pomocą tych plików cookie w sposób zagregowany, tj. bez identyfikacji konkretnych użytkowników naszej witryny.
Preferencyjne pliki cookies
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie treści i ofert na naszej stronie do potrzeb i zainteresowań użytkowników. Może to obejmować np. polecanie produktów na podstawie historii przeglądania przez użytkownika naszej witryny, korzystanie z czatu lub przechowywanie zawartości koszyka.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane przez nas i naszych partnerów w celu zapewnienia użytkownikowi odpowiednich spersonalizowanych ofert, treści lub reklam w naszej witrynie, witrynach stron trzecich i mediach społecznościowych.