Gdy Jennifer Lopez, obecnie uznana gwiazda muzyki i filmu, przyszła na świat w 1969 roku w biednej dzielnicy Nowego Yorku, nic ni wskazywało na to, że zdobędzie światową sławę. Pierwsze kroki na estradach głównie nocnych klubów stawiała jako profesjonalna tancerka. Dzięki wykształceniu, jakie otrzymała w tym kierunku jednocześnie udzielała lekcji tańca, by związać koniec z końcem, nim udało jej się podpisać pierwszy muzyczny kontrakt. Odpowiedzialnym za jej sukces 80 mln sprzedanych płyt i listy filmografii obejmującej ponad 40 filmów z okresu 30 lat wielu czyni gorący temperament Jennifer Lopez, który ma zawdzięczać swym latynoamerykańskim rodzicom. Trudno jednak sobie wyobrazić, że można by go osiągnąć bez odpowiedniego nakładu pracy i samozaparcia.
Jak wiele prominentnych osób przed nią Jennifer Lopez nie cofnęła się przed propozycją wylansowania dzięki swemu znanemu nazwisku również damskich strojów. Przygodę ze światem mody oficjalnie Jennifer Lopez rozpoczęła w 2001 roku, kiedy to na rynku pojawiła się jej własna linia mody „JLO by Jennifer Lopez”. Obejmowała ona dość bogaty asortyment, w którym obok ubrań znalazły się buty i kosmetyki. „Sweetface” Lopez nazwała kolejną linie mody z 2005 roku.
Stąd był już tylko krok do wylansowania własnych perfum. Pierwsze pojawiły się wprawdzie w 2002 roku pod nazwą „Glow”, ale jak sama Lopez to wielokrotnie podkreślała w wywiadach, były one częścią jej dużo wcześniejszego marzenia na wykreowanie ubiorów i korespondujących z nimi akcesoriów. Perfumy te powstały przy współpracy z firmą Coty z którą Lopez później jeszcze odnosiła kolejne sukcesy. O swym pomyśle na nie Lopez mówiła: I wanted „Glow” to be fresh and clean, but still sexy and sensual (...) - miały być świeże, czyste, a jednocześnie seksowne i zmysłowe. W ten sposób Lopez przetarła szlak dla obowiązującego trendu lansowania perfum przez znane osobistości z show-biznesu.
Następnymi perfumami Jennifer Lopez były „Still” oraz „Live” z 2003 i 2005 roku. Kreacja z 2008 roku to pierwsze męskie perfumy marki Lopez. Ilość sprzedanych egzemplarzy świadczy niezawodnie, że wykreowana przez Jennifer Lopez linia perfum została bardzo dobrze przyjęta i stała się znaczącym sukcesem na rynku perfumeryjnym.