KENZO

NAJLEPSZE PRODUKTY

Sprecyzuj parametry
Zmień kategorię
Sortuj według:
Sortowanie:
Bestsellery
  • Bestsellery
  • Najlepiej ocenione
  • Od najtańszych
  • Od najdroższych
  • Według największej zniżki
  • Według nazwy
Sortowanie:
Bestsellery
  • Bestsellery
  • Najlepiej ocenione
  • Od najtańszych
  • Od najdroższych
  • Według największej zniżki
  • Według nazwy
Outlet Outlet
19 ×
inne wersje: 2
od 230,73 zł
(230,73  zł / 100 ml)
16 ×
inne wersje: 2
od 97,02 zł
(323,40  zł / 100 ml)
2 ×
inne wersje: 2
od 104,79 zł
(349,30  zł / 100 ml)
2 ×
Dostępny
211,29 zł
(2 817,20  zł / 1 l)
inne wersje: 3
od 124,26 zł
(248,52  zł / 100 ml)
Outlet Outlet
2 ×
inne wersje: 2
od 186,42 zł
(621,40  zł / 100 ml)
Dostępny
180,82 zł
(4 520,50  zł / 1 l)
2 ×
Dostępny
185,11 zł
(3 702,20  zł / 1 l)
inne wersje: 3
od 89,37 zł
(178,74  zł / 100 ml)
inne wersje: 3
od 128,75 zł
(321,88  zł / 100 ml)

Pozostałe produkty: 2

woda toaletowa 60 ml + żel pod prysznic 75 ml

drzewno-aromatyczny
Dostępny
182,66 zł
(182,66  zł / 1 szt)
inne wersje: 2
od 179,06 zł
(298,43  zł / 100 ml)
Zniżka 6 % 6 % Outlet Outlet top cena top cena
7 ×
inne wersje: 5
od 121,22 zł (− 6 %)
(242,44  zł / 100 ml)

kwiatowo-owocowy pudrowe nuty kwiat migdałowca
Dostępny od 1 do 3 sztuk
164,14 zł
(3 282,80  zł / 1 l)
inne wersje: 2
od 144,49 zł
(288,98  zł / 100 ml)

Pozostałe produkty: 3

woda perfumowana 50 ml + mleczko do ciała 75 ml + krem ​​do rąk 20 ml

ambrowo-kwiatowy
7 ×
Dostępny od 1 do 3 sztuk
238,11 zł
(238,11  zł / 1 szt)
Dostępny
264,12 zł
(3 521,60  zł / 1 l)
Dostępny
188,04 zł
(1 880,40  zł / 1 l)
inne wersje: 2
od 127,63 zł
(425,43  zł / 100 ml)

O marce KENZO

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swej marki, a trzy lata później również perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i tajemnicze nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów. Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, najczęściej nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. in. niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego. Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompozycją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie również kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych. Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki.

Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii. Na tym jednak nie koniec: maliny i równie różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny kształt oraz dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei typowe dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami. To piękny sen i przesłanie w jednym...

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat:
Made with by PragueBest
Dodaj do listy:
>

+ Utwórz nową listę