KENZO Flower In The Air Zestaw Edp 100 ml + Edp 7,5 ml + Kosmetyczka

Produkt niedostępny   |  (ID: 72511)
253,84
Nic nie wybrałeś? Sprawdź podobne zapachy OTWÓRZ PORADNIK

Opis produktu

Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.

W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swej marki, a trzy lata później również perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i tajemnicze nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów. Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, najczęściej nawiązującym do form roślinnych.

Taki właśnie jest m. in. niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego. Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompozycją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie również kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych. Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki.

Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii. Na tym jednak nie koniec: maliny i równie różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny kształt oraz dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei typowe dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami. To piękny sen i przesłanie w jednym...

Zobacz więcej

Loading…
Ocena 5.0

(oceniono 2x)

  • 100 % klientów poleca
  • 2x recenzji klientów

Opinie 2x


playa
Opinia kupującego - Opineo.pl

Ciekawa i intrygująca aranżacja wzbudzająca zainteresowanie innych. Dzisiaj jak wyszłam na lunch, dwie kobiety zapytały mnie jaki zapach mam na sobie. Jak widać - działa!

inesmanki@o2.pl
Opinia kupującego - Opineo.pl

Nuty zapachowe:\n\nNuty głowy: malina, różowy pieprz.\nNuty serca: róża, magnolia, gardenia.\nBaza: białe piżmo.


Dodaj recenzję i pomóż innym w wyborze

Alternatywne produkty


Wybraliśmy dla Ciebie


Dostawa:
Płatność:
Certyfikat:
Made with by PragueBest