Tester ma identyczny skład jak produkt pełnowartościowy. Różnicą jest opakowanie - tester może być dostępny w pudełku kartonowym lub bez pudełka. Opakowanie może wyglądać tak samo jak standardowe, ale może też różnić się wielkością lub niektórymi elementami. Część testerów jest dostarczana bez korka/zatyczki. Testery nie są przeznaczone do użytku osobistego przez klientów końcowych. Testerów można używać wyłącznie do prezentacji i testowania perfum lub kosmetyków przeznaczonych do sprzedaży w obiektach kupującego. Zamawiając tester, nabywca przyjmuje ten fakt do wiadomości i zobowiązuje się nie używać go do celów osobistych ani nie odsprzedawać klientowi końcowemu.
międzynarodowa marka perfum, która począwszy od lat siedemdziesiątych aż po dzień dzisiejszy lansuje na rynku kolejne popularne i cenione linie perfum. Została ona założona przez Jeana Laporte'a w 1976 roku i od razu zajęła pozycję uprzywilejowaną na rynku w segmencie luksusowym, czerpiąc z natury inspirację oraz składniki najlepszej jakości. Swój ekskluzywny charakter zawdzięcza ona starannej selekcji pośród najlepszych perfumiarzy świata, z których każdy wykonuje swój zawód z ambicją artysty. Do filozofii firmy należy swego rodzaju rewolucyjne przekonanie, by kreować perfumy niezależnie od marketingowej dyktatury czy też obowiązujących trendów. Według firmowego motta, każdy znajdzie tu właściwy dla siebie perfum, a być może nawet niejeden na resztę całego życia.
Od momentu powstania przedsiębiorstwa L'Artisan Parfumeur wylansowanych zostało ponad siedemdziesiąt perfum. Wszystkie niemal bez wyjątku są rozpoznawalne na pierwszy rzut oka dzięki bardzo typowym szklanym flakonom, które mają tradycyjną formę i elegancki styl pozbawiony zbędnych dekoracji. Swego rodzaju innowacją było pojawienie się na rynku ręcznie kształtowanych kulek zapachowych z kryształkami esencji o trwałości nawet do dwóch lat. Podobnie zupełnie niespotykany charakter miały perfumy z 1978 roku: „Mûre et Musc”, które dziś należą do najpopularniejszych. Obecnie w asortymencie znajduje się kilka kolekcji: m.in. „The Travel Collection” i „The Floral Collection”. Natomiast „Jatamansi” jest jedną z najnowszych kolekcji bazujących na naturalnych ekologicznych składnikach, która obejmuje ponadto kosmetyki do pielęgnacji ciała.
Jedną z ostatnich kreacji perfum jest zapach o charakterze unisex i nazwie „Caligna – Eau de Parfum”. Według oficjalnej firmowej informacji ten zapach jest jak przeniesienie się do południowej Francji. Tę mentalną podróż zapewnia szczególnie jeden, choć od dawien dawna znany, ale obecnie mało popularny składnik: aromat szałwii muszkatołowej. Jest to roślina o podobnym aromacie do gałki muszkatołowej, której zawdzięcza swą nazwę. Jest ona stosowana jako przyprawa lub do utrwalania zapachów. W kompozycji zapachowej tych perfum doskonale prezentuje się ona obok figi, róży i mandarynki w nucie wstępnej oraz jaśminu pistacji i fiołka w nucie serca. Nuta podstawy to igły pinii z ambrą. Całość to piękny, świeży zapach dla dorosłych luba koneserów, a każdym razie dla wybranych, którzy docenią wyrafinowaną kombinację – jej prawdziwą oryginalność.