Ustawienia filtrów
Płeć
Typ produktu
Cena
-
Rabaty i promocje

Lamborghini

Sprecyzuj parametry
Zmień kategorię
Sortuj według:
Sortowanie:
Bestsellery
  • Bestsellery
  • Najlepiej ocenione
  • Od najtańszych
  • Od najdroższych
  • Według największej zniżki
  • Według nazwy
Sortowanie:
Bestsellery
  • Bestsellery
  • Najlepiej ocenione
  • Od najtańszych
  • Od najdroższych
  • Według największej zniżki
  • Według nazwy
inne wersje: 4
od 19,93 zł
(15,94  zł / 100 ml)
Zniżka 17 % 17 %
Dostępny
11,92 zł 9,88 zł (− 17 %)
(24,70  zł / 1 l)
Dostępny
9,88 zł
(24,70  zł / 1 l)
inne wersje: 3
od 33,32 zł
(26,66  zł / 100 ml)
inne wersje: 3
od 44,36 zł
(59,15  zł / 100 ml)

Pozostałe produkty: 3

woda toaletowa Millennials 40 ml + woda toaletowa Millennials Winner 40 ml + woda toaletowa Millennials Dinamico 40 ml

drzewno-korzenny
Dostępny
44,68 zł
(44,68  zł / 1 szt)

Pozostałe produkty: 3

Edt 125 ml + Żel pod prysznic 100 ml + Balsam po goleniu 100 ml

drzewno-korzenny pomarańcza
Dostępny
50,70 zł
(50,70  zł / 1 szt)

Pozostałe produkty: 3

Edt 125 ml + Żel pod prysznic 100 ml + Balsam po goleniu 100 ml

orientalno-drzewny
Dostępny
43,76 zł
(43,76  zł / 1 szt)

Pozostałe produkty: 3

Edt 125 ml + Żel pod prysznic 100 ml + Balsam po goleniu 100 ml

aromatyczno-korzenny cytryna lawenda
1 ×
Dostępny
43,32 zł
(43,32  zł / 1 szt)

Pozostałe produkty: 2

woda toaletowa 75 ml + woda po goleniu 75 ml

aromatyczno-owocowy cytrusy
Dostępny
53,95 zł
(53,95  zł / 1 szt)

O marce Lamborghini

Centralnie widniejący na trójkątnej tarczy podekscytowany byk w walczącej pozycji jest częścią znanego logo znanego producenta samochodów: Lamborghini. Według opowieści założyciela firmy Ferrucio Lamborghini pierwowzorem byka na logo miał być pewien prawdziwy słynny waleczny osobnik, który przeżył atak 24 lancy w czasie walki corridy i w ten sposób wywalczył spokojną starość. Ta samochodowa firma, specjalizująca się w produkcji sportowych maszyn, ma tradycyjnie swą siedzibę we włoskim miasteczku niedaleko Bolonii od 1964 roku, a od 1998 jest częścią koncernu Volkswagen.

Począwszy od 1981 roku, w którym powstał pierwszy Lamborghini zegarek, jego designer syn założyciela firmy, Tonino Lamborghini zajmuje się projektowaniem przedmiotów luksusowych związanych z tą marką samochodową. Obok zegarków, wyrobów skórzanych, swetrów, hełmów i innych akcesoriów znajdują się również liczne męskie perfumy w asortymencie. Niezmiennie przyciągają one swym atrakcyjnym logo – symbolem niezłomnego ducha walki, siły, męskości, samozaparcia i przekonania o własnej racji. Wiele znaczącą siedzibą wszechobecnego designu Lamborghini stał się specjalnie w tym celu odrestaurowany renesansowy „Palazzo del Vignola” również w okolicach Bolonii. Dziś Tonino Lamborghini Fragranza lansuje z sukcesem kolejne zapachy dla silnych i odważnych mężczyzn.

W miedzyczasie w skład licznej serii wchodzi sześć linii: „Acqua”, „Classico”, „Sportivo”, „Prestigio”, „Intenso”, „Mitico”. Wszystkie cechuje bardzo podobny design flakonów, które zaopatrzone niezmiennie w programatyczny wizerunek byka stały się znakiem rozpoznawczym tej marki perfum i kosmetyków. Najnowszym produktem jest linia „Acqua” z 2014 roku, którą wyróżnia świeżość zapachu w kombinacji z typowo męskimi aromatami wzbogaconymi o niejeden akcent niespodziankę jak owoce Yuzu, szałwia i kardamon w nucie głowy oraz jabłko, anyż i gałka muszkatałowa w nucie serca. W podstawie znajdują się tradycyjnie głównie aromaty drzew. Jako synonim świeżości wybrano jasny błękit na podstawową barwę tarczy logo, które w ten sposób doskonale odznacza się wizualnie od czerni flakonu.

więcej

Dostawa:
Płatność:
Certyfikat:
Made with by PragueBest
Dodaj do listy:
>

+ Utwórz nową listę