Lamborghini Millennials Wody toaletowe dla mężczyzn

Dostępny   |  (ID: )
 
46,70
Doręczymy

Opis produktu

Centralnie widniejący na trójkątnej tarczy podekscytowany byk w walczącej pozycji jest częścią znanego logo znanego producenta samochodów: Lamborghini. Według opowieści założyciela firmy Ferrucio Lamborghini pierwowzorem byka na logo miał być pewien prawdziwy słynny waleczny osobnik, który przeżył atak 24 lancy w czasie walki corridy i w ten sposób wywalczył spokojną starość. Ta samochodowa firma, specjalizująca się w produkcji sportowych maszyn, ma tradycyjnie swą siedzibę we włoskim miasteczku niedaleko Bolonii od 1964 roku, a od 1998 jest częścią koncernu Volkswagen.

Począwszy od 1981 roku, w którym powstał pierwszy Lamborghini zegarek, jego designer syn założyciela firmy, Tonino Lamborghini zajmuje się projektowaniem przedmiotów luksusowych związanych z tą marką samochodową. Obok zegarków, wyrobów skórzanych, swetrów, hełmów i innych akcesoriów znajdują się również liczne męskie perfumy w asortymencie. Niezmiennie przyciągają one swym atrakcyjnym logo – symbolem niezłomnego ducha walki, siły, męskości, samozaparcia i przekonania o własnej racji. Wiele znaczącą siedzibą wszechobecnego designu Lamborghini stał się specjalnie w tym celu odrestaurowany renesansowy „Palazzo del Vignola” również w okolicach Bolonii. Dziś Tonino Lamborghini Fragranza lansuje z sukcesem kolejne zapachy dla silnych i odważnych mężczyzn.

W miedzyczasie w skład licznej serii wchodzi sześć linii: „Acqua”, „Classico”, „Sportivo”, „Prestigio”, „Intenso”, „Mitico”. Wszystkie cechuje bardzo podobny design flakonów, które zaopatrzone niezmiennie w programatyczny wizerunek byka stały się znakiem rozpoznawczym tej marki perfum i kosmetyków. Najnowszym produktem jest linia „Acqua” z 2014 roku, którą wyróżnia świeżość zapachu w kombinacji z typowo męskimi aromatami wzbogaconymi o niejeden akcent niespodziankę jak owoce Yuzu, szałwia i kardamon w nucie głowy oraz jabłko, anyż i gałka muszkatałowa w nucie serca. W podstawie znajdują się tradycyjnie głównie aromaty drzew. Jako synonim świeżości wybrano jasny błękit na podstawową barwę tarczy logo, które w ten sposób doskonale odznacza się wizualnie od czerni flakonu.

więcej

Zobacz więcej

Loading…
Ocena

Nikt jeszcze nie ocenił!
Napisz pierwszą recenzję.

Wybraliśmy dla Ciebie


Dostawa:
Płatność:
Certyfikat:
Made with by PragueBest