Perfum Micallef to niezwykła, stosunkowo mała firma, która wylansowała niezwykle luksusową markę perfum damskich i męskich M. Micallef z siedzibą w atrakcyjnym i strategicznym miejscu Côte d'Azur w pobliżu Cannes. Założycielami i właścicielami firmy od 1996 roku są Martine Micallef oraz jej prywatny i biznesowy partner Geoffrey Nejman. Ta prawie od dwudziestu lat zgodnie współpracująca para chlubi się doskonałym podziałem obowiązków. Micallef, uzdolniona artystycznie, z pasją zajmuje się projektowaniem flakonów i po części ich ręczną dekoracją. Nejman natomiast, były bankier z zawodu, spędza godziny w laboratorium oddając się poszukiwaniom nowych udanych kompozycji zapachowych, w czym wspierany jest przez Jeana Claude'a Astiera. Ich tajemnicą sukcesu jest wyjątkowa jakość i ekskluzywność ich produktów, które są perfekcyjnie dobranymi kombinacjami najlepszych składników oraz często miewają charakter zupełnych unikatów. Firma M. Micallef oferuje bowiem możliwość złożenia zamówienia na indywidualne perfumy. Natomiast duża część flakonów jest niezmiennie na miejscu ręcznie szlifowana, ozdabiana 22-karatowym złotem, kryształami Svarovskiego i co ważniejsze ręcznie malowana przez samą utalentowaną Micallef. Co dziwniejsze, nigdy nie mieli potrzeby uruchamiać maszynerii marketingowej, by zdobyć klientów, którzy zazwyczaj trafiają do nich dzięki poczcie pantoflowej i osobistym poleceniom klientów.
Jak dotąd M. Micallef udało się wykreować trzy serie perfum: „Les 4 Saisons”, „Les Exclusifs” i „Les Notes”. Podczas gdy inspiracja pierwszej serii pochodzi z zakresu doradztwa wizażu i stylistyki, druga seria poświęcona jest niezwykłym nutom zapachowym. Natomiast trzecia seria obejmuje perfumy wykreowane pod wpływem inspiracji muzycznych, które dostarczane są na płycie razem z dokonanym zakupem. Łącznie M. Micallef może się poszczycić fenomenalnie pracowitym wynikiem blisko stu jak dotąd wykreowanych perfum. Obecnie te ekskluzywne perfumy są ze względu na duże zapotrzebowanie również w niższej kategorii cenowej przemysłowo produkowane i sprzedawane w 900 sklepach w 60 krajach.
Przepiękne białe piżmo, na mojej skórze trwałość jest trwałość jest może nie oszałamiająca, ale tak już mam. To zapach trzymający się blisko skóry, ale na pewno wart przynajmniej przetestowania. To typowy niszowy zapach, raczej dla kobiet szukających czegoś nowego, innego w perfumach niż tramwaj wypełniony tym samym zapachem z sieciówki.