Włosy zniszczone, Włosy suche
Produkt niedostępny | (ID: 112097)odżywienie, regeneracja, rozdwojone końcówki
Dostępny od 1 do 3 sztuk | (ID: 103263)Schwarzkopf & Henkel to firma kosmetyczna, która jest jedną z najpotężniejszych i największych na rynku. Jej początki sięgają 1898 roku, kiedy to Hans Schwarzkopf otworzył w Berlinie aptekę, która mogła poszczycić się m.in. działem perfumeryjnym. Zaledwie pięć lat później człowiek ten stworzył pierwszy na świecie szampon do mycia włosów. Jednak niewiele miał on wspólnego z dzisiejszymi szamponami, jeśli chodzi o postać, w jakiej był używany – by umyć nim włosy szampon w proszku należało rozpuścić w wodzie. Wynalazek był tak rewolucyjny, a zarazem pożądany, że zaledwie rok później Schwarzkopf swój produkt dostarczał już do wielu drogerii berlińskich. To nie wszystko, popularność szamponu sprawiła, że wyeksportowano go także do Rosji i Holandii.
W 1927 roku miała miejsce prezentacja pierwszego szamponu w płynie, który wyprodukował oczywiście Schwarzkopf. Jego sukces był tak wielki, że mógł sobie pozwolić dodatkowo na otwarcie centrum szkolenia fryzjerów. Poszedł też za ciosem i stworzył pierwszy niealkaliczny szampon „Onakali”, a w 1947 roku na rynku pojawił się pierwszy produkt do koloryzacji włosów jego produkcji.
W 1949 roku zaczęto produkcję Schaumy, która do chwili obecnej jest niezwykle popularnym produktem kosmetycznym. Szampon ten aktualnie podzielony został na trzy linie: damską, męską i dziecięcą, które dodatkowo zostały podzielone ze względu na funkcje, które spełniają. I tak są np. szampony ziołowe, odbudowujące włókno włosa, zapobiegające nadmiernemu wybadaniu włosów czy łupieżowi.
W 1951 roku na rynku pojawił się lakier do włosów firmy Schwarzkopf – Taft. Firma znana jest także z tzw. metody Schwarzkopfa, która określa zasady przeprowadzania zabiegów trwałej ondulacji. Z kolei w 1995 roku Schwarzkopf został wykupiony przez firmę Henkel, a następnie wprowadzono markę OSIS, która przeznaczona jest do stosowania przez profesjonalnych fryzjerów. Firma ciągle się rozwija i proponuje swoim klientom coraz to nowe rozwiązania kosmetyczne. Z tego względu cieszy się popularnością i uznaniem.