Tester ma identyczny skład jak produkt pełnowartościowy. Różnicą jest opakowanie - tester może być dostępny w pudełku kartonowym lub bez pudełka. Opakowanie może wyglądać tak samo jak standardowe, ale może też różnić się wielkością lub niektórymi elementami. Część testerów jest dostarczana bez korka/zatyczki. Testery nie są przeznaczone do użytku osobistego przez klientów końcowych. Testerów można używać wyłącznie do prezentacji i testowania perfum lub kosmetyków przeznaczonych do sprzedaży w obiektach kupującego. Zamawiając tester, nabywca przyjmuje ten fakt do wiadomości i zobowiązuje się nie używać go do celów osobistych ani nie odsprzedawać klientowi końcowemu.
Zippo Fragrances to marka perfum, skrywających się we flakonach stylizowanych na klasyczne zapalniczki Zippo.
Zippo to znana zapalniczka, która w roku 1936 została opatentowana przez swojego wynalazcę George’a G. Blaisdell. Zippo jest jednak nie tylko zapalniczką. Z biegiem czasu stała się symbolem amerykańskiego stylu i unikalnym narzędziem wyrażania indywidualnej postawy niezależności, siły i wolności. Popularność legendarnej zapalniczki została wykorzystana przez Zippo do poszerzenia działalności na kolejne obszary biznesowe.
W 2009 roku nawiązała owocną współpracę z włoską marką Mavive, założoną w 1986 roku przez Massimo Vidal, mającą wieloletnią tradycję w produkcji kosmetyków i perfum. Owocem tej współpracy są bardzo oryginalne perfumy Zippo Fragrances, oferujące zmysłowe, kwiatowe kompozycje dla kobiet oraz energetyczne, aromatyczne zapachy dla mężczyzn. Pierwsze perfumy Zippo The Original powstały w 2010 roku. Dzięki ponadczasowej, eleganckiej nucie są do dziś jednym z najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się perfum owej amerykańskiej marki.