2 - 5 szt | 282,00 zł / szt |
6 - 25 szt | 276,25 zł / szt |
Cena rekomendowana przez dostawcę produktu.
Więcej informacji
![]() |
DPD Pickup | czwartek - 10.04. | 11,95 zł |
i
Przesyłka powinna być doręczona w ciągu 3 dni od nadania. Składając zamówienie do godz. 11, postaramy się je wysłać jeszcze dzisiaj. Dotyczy dni roboczych.
|
![]() |
InPost Paczkomaty | czwartek - 10.04. | 12,90 zł |
i
Przesyłka powinna być doręczona w ciągu 3 dni od nadania. Składając zamówienie do godz. 11, postaramy się je wysłać jeszcze dzisiaj. Dotyczy dni roboczych.
|
![]() |
Poczta Polska odbiór w punkcie | czwartek - 10.04. | 8,90 zł |
i
Przesyłka powinna być doręczona w ciągu 5 dni od nadania. Składając zamówienie do godz. 11, postaramy się je wysłać jeszcze dzisiaj. Dotyczy dni roboczych.
|
![]() |
Kurier DPD | środa - 09.04. | 12,90 zł |
i
Przesyłka powinna być doręczona w ciągu 2 dni od nadania. Składając zamówienie do godz. 11, postaramy się je wysłać jeszcze dzisiaj. Dotyczy dni roboczych.
|
![]() |
Pocztex Kurier | czwartek - 10.04. | 9,90 zł |
i
Przesyłka powinna być doręczona w ciągu 4 dni od nadania. Składając zamówienie do godz. 11, postaramy się je wysłać jeszcze dzisiaj. Dotyczy dni roboczych.
|
Terminy doręczenia są orientacyjne i zależą od sytuacji oraz wydajności danego przewoźnika.
Przy zakupie od 2 szt do 5 szt | 282,00 zł |
Przy zakupie od 6 szt do 25 szt | 276,25 zł |
Początki marki Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.
W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami damskimi swej marki, a trzy lata później również perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i tajemnicze nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów. Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, najczęściej nawiązującym do form roślinnych.
Taki właśnie jest m. in. niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego. Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompozycją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie również kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych. Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki.
Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii. Na tym jednak nie koniec: maliny i równie różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny kształt oraz dekoracyjny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei typowe dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami. To piękny sen i przesłanie w jednym...
Za skład produktu odpowiada producent. Aktualny skład należy zawsze sprawdzać na opakowaniu.
LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton)
22 Avenue Montaigne, 75008 Paris, France
www.lvmh.com