Ralph Lauren Polo Earth Antilles Vetiver Woda toaletowa 40 ml

          
Dostępny   |  (ID: 145247)
 
257,44
Doręczymy
          
Dostępny   |  (ID: 145248)
 
391,04

Opis produktu

Większości z nas kojarzy się marka Ralph Lauren z najważniejszą kreacją tego domu mody: z koszulką polo dla eleganckich i jednocześnie sportowo ubierających się mężczyzn. Obowiązkowo na koszulce dostępnej w wielu kolorach i odcieniach widnieje rozpoznawalny znak firmowy gracza polo galopującego na koniu i przymierzającego się do uderzenia. Właśnie na tych koszulkach pojawił się ten haftowany symbol po raz pierwszy, by dziś stać się wszędobylskim i pojawiać się w sposób równie oczywisty na wszystkich innych produktach marki Lauren, w tym naturalnie także na flakonach perfum.

Ralph Lauren, wł. Lifshitz, urodzony w 1939 roku Amerykanin nim zaczął kreować koszulki polo, które go rozsławiły, zaczynał już jako dziecko od sprzedawania krawatów. Później, w 1967 roku, udało mu się dokonać szczęśliwej inwestycji i wylansować pierwszą własną linię tej części garderoby. Na początku lat siedemdziesiątych zajmował się już profesjonalnie projektowaniem ubrań zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Swój sukces zawdzięczał on wrodzonemu talentowi i subtelnemu wyczuciu – nigdy nie było mu dane studiować ten fach.

Dziś wśród niezwykle bogatego asortymentu adresowanego również do dzieci i młodzieży znajdują się oczywiście perfumy kobiece i męskie. Damskie perfumy „Romance” na bazie aromatów drzew, delikatnej róży, kwiatów lilii wodnej i gałki muszkatołowej w prostym, klasycznym flakonie należą do ostatnich kreacji. Natomiast seria „Safari” w wersji damskiej i męskiej to egzotyczna linia o kuszących latem i tropikiem aromatach. Podobnie warto wspomnieć o serii „Polo” nawiązującej do firmowego logo i szarych, ale jakże znamiennych początków firmy. Tu kolejne warianty rozróżnione zostały przymiotnikami kolorów: „Black”, „Blue” i „Red”. Wersjami specjalnymi są „Polo Blue Sport”, „Polo Sport Man” oraz „Polo Explorer”.

Programatyczny charakter ma seria „Big Pony Collection” również skoncentrowana wokół gry polo. Seria ta jest ponumerowana od 1 do 3, przy czym poszczególne warianty zapachowe są zróżnicowane pod względem charakteru stosownie do różnych męskich typów. Dodatkowo warianty 1 i 3 doczekały się wersji dla kobiet. Wraz z „Big Pony Collection” udało się wylansować produkt, który w umiejętny sposób łączy w sobie wszystkie najważniejsze dla tej marki cechy. Do tego wizerunku nie tylko pasuje gracz polo widniejący w powiększeniu na flakonach, ale też niezwykle trafiony design flakonów o różnych atrakcyjnych, czystych i żywych kolorach. Sylwetka gracza polo odznacza się na flakonach kontrastującymi kolorami. To idealne połączenie brytyjskiej elegancji i sportowego stylu, obydwu tak bardzo typowych dla gry polo.

więcej

Zobacz więcej

Loading…
Ocena

Nikt jeszcze nie ocenił!
Napisz pierwszą recenzję.

Wybraliśmy dla Ciebie


Dostawa:
Płatność:
Certyfikat:
Made with by PragueBest